sobota, 21 lipca 2018

Słowem wstępu

Witam wszystkich, którzy postanowili zajrzeć do mojego skromnego dzieła!

Bardzo miło mi was poznać, przedstawię się moim pseudonimem twórczym — możecie na mnie mówić Vita. Mam nadzieję, że spodoba się wam moja twórczość i chociaż trochę zapadnie wam w pamięć.
Zanim przejdę do bardziej oficjalnych informacji chciałabym podziękować i zadedykować wszystkie moje utwory ludziom wymienionym w stronie o nazwie Dedykacja. Zawdzięczam im naprawdę wiele, chociaż nie wszyscy z nich zdają sobie z tego sprawę. Dziękuję wam bardzo, kochani!
W każdym razie przejdźmy dalej, dodane opowiadania w większości, będą z moimi oc - postaciami wymyślonymi przeze mnie, ewentualnie przez moje kochane przyjaciółki. Przez moje lenistwo nad wymyślaniem coraz to nowych bohaterów, a także sentyment do tych już stworzonych, możliwe, że zdarzy się coś takiego jak, na przykład to, że jedna postać będzie miała w kilku shotach innego partnera. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie i się w tym nie pogubicie. Opowiadania, nie są w żaden sposób powiązane, więc śmiało możecie uznać, że w każdym z nich jest ocka zaczynająca od zera. Do tego czasami może pojawiać się bohater skądś zaczerpnięty, zazwyczaj z anime, ale wtedy będę wam wspominać kto to i skąd on się wziął. Myślę, że z czasem będą się tutaj pojawiać także kilku (kilkunastu) rozdziałowe utwory.
Na samym początku będą dodawane opowiadania starsze, chyba nawet z przeszło dwóch lat. Z czasem będą pojawiać się te nowsze, myślę, że nie będzie to dla was wielkim problemem, a do tego będziecie mogli porównać, jak mam nadzieję, mój progres.
Postaram się dodawać posty w miarę regularnie, dwa na tydzień tak myślę, jednak nie chcę narzucać sobie dokładnych dni tygodnia, bo wiem, że będę was zawodzić z powodu zwykłej sklerozy.
Myślę, że to już wszystko, co chciałam powiedzieć (a może napisać?).

Zapraszam do czytania!


Niezapominajki znaczą tyle, co „nie zapomnij o mnie”.
Tym jakże krótkim, ukrytym znaczeniem kwiatów chciałabym przekazać jednocześnie swoją nadzieję, pragnienie, a nawet prośbę. Dążę do tego, aby moje dzieła zapadały na długo w pamięci i przynosiły przyjemność czytelnikom. Dlatego stworzyłam tego bloga, żebyście pomogli mi się rozwijać, liczę na komentarze i opinie od was, które pozwolą mi dostrzec moje błędy, ale także przekażecie co się wam podoba i co chcielibyście przeczytać.
Mam nadzieję, że przyjmiecie ode mnie niezapominajkę.                                                                                                                                                                                                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz