wtorek, 16 października 2018

Konkurs literacki

Witajcie!
Dość długo mnie nie było, przepraszam wszystkich, którzy oczekiwali kolejnych postów na tym blogu. Trochę dużo się u mnie dzieje, a mam tylko dwadzieścia cztery godziny doby. Przydałoby mi się jeszcze z pięć dodatkowych. Jednak nie o tym dzisiaj.
Dzisiaj przybywam do was z pewną reklamą, a dokładniej z reklamą pewnego konkursu. Jeszcze dokładniej to II edycji przedwojennego konkursu literackiego „Już nie zapomnisz mnie”.
Ja osobiście nie przepadam za klimatami wojny, czy czasów pomiędzy, jednakże mam wielki szacunek do tego, a jako, że Sovbedlly zaproponowała mi współpracę, to chętnie się na nią zgodziłam. Dlatego też wszystkich zainteresowanych zapraszam do niej na bloga, gdzie wszystko dokładnie jest opisane. Zachęcam do udziału, wierzcie, że konkursy motywują do działania.
Także tym akcentem dzisiaj się żegnam i postaram się częściej coś dodawać, a nie raz na ruski rok.
Do zobaczenia!

1 komentarz:

  1. Dziękuję bardzo za reklamę. :) Ja już umieściłam link do Twojego bloga u siebie w zakładce "Współpraca".
    Zapraszam serdecznie do wzięcia udziału w konkursie!
    Ślę pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń